Poniżej przedstawiamy procedurę rozwiązywania problemu awarii Twojego Forda w trakcie podróży:
- Bezpośrednio po zdiagnozowaniu przez Ciebie, że Twoje auto ma awarię, jest unieruchomione, bądź jego dalsze użytkowanie jest niebezpieczne zadzwoń pod numer FordAssistance 12: +48 22 522 27 27 lub prześlij faks pod numer: +48 61 831 98 50.
- W trakcie Twojego zgłoszenia Operator poprosi Cię o następujące informacje:
- imię i nazwisko kierowcy i pasażerów,
- numer rejestracyjny, markę i numer nadwozia pojazdu,
- dokładne miejsce zdarzenia i numer telefonu kontaktowego,
- krótki opis zdarzenia i rodzaj wymaganej pomocy,
- datę ostatniego przeglądu i przebieg pojazdu.
- Operator po otrzymaniu od Ciebie ww. danych zdecyduje jaką z następujących opcji pomocy może Ci zaproponować:
naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia,
holowanie pojazdu do najbliższego Autoryzowanego Serwisu Forda i parking Twojego pojazdu na parkingu strzeżonym (maks. 3 dni). - Jeśli okaże się, że Twój samochód nie może być naprawiony w dniu, w którym nastąpiła awaria Operator FordPomoc zaproponuje Ci jedno z poniższych świadczeń:
- bezpłatną kontynuację podróży lub powrót do miejsca zamieszkania
- bezpłatne zakwaterowanie, gdy awaria nastąpiła w odległości przekraczającej 50 km od miejsca zamieszkania kierowcy a podróżujący zamiast kontynuować podróż wolą zaczekać na
- naprawę pojazdu,
- bezpłatny samochód zastępczy na czas naprawy (jednak nie dłużej niż na 2 doby).