Ford Pomoc

Poniżej przedstawiamy procedurę rozwiązywania problemu awarii Twojego Forda w trakcie podróży:

  1. Bezpośrednio po zdiagnozowaniu przez Ciebie, że Twoje auto ma awarię, jest unieruchomione, bądź jego dalsze użytkowanie jest niebezpieczne zadzwoń pod numer FordAssistance 12: +48 22 522 27 27 lub prześlij faks pod numer: +48 61 831 98 50.
  2. W trakcie Twojego zgłoszenia Operator poprosi Cię o następujące informacje:
    • imię i nazwisko kierowcy i pasażerów,
    • numer rejestracyjny, markę i numer nadwozia pojazdu,
    • dokładne miejsce zdarzenia i numer telefonu kontaktowego,
    • krótki opis zdarzenia i rodzaj wymaganej pomocy,
    • datę ostatniego przeglądu i przebieg pojazdu.
  3. Operator po otrzymaniu od Ciebie ww. danych zdecyduje jaką z następujących opcji pomocy może Ci zaproponować:
    naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia,
    holowanie pojazdu do najbliższego Autoryzowanego Serwisu Forda i parking Twojego pojazdu na parkingu strzeżonym (maks. 3 dni).
  4. Jeśli okaże się, że Twój samochód nie może być naprawiony w dniu, w którym nastąpiła awaria Operator FordPomoc zaproponuje Ci jedno z poniższych świadczeń:
    • bezpłatną kontynuację podróży lub powrót do miejsca zamieszkania
    • bezpłatne zakwaterowanie, gdy awaria nastąpiła w odległości przekraczającej 50 km od miejsca zamieszkania kierowcy a podróżujący zamiast kontynuować podróż wolą zaczekać na
    • naprawę pojazdu,
    • bezpłatny samochód zastępczy na czas naprawy (jednak nie dłużej niż na 2 doby).